onsdag 25 augusti 2010

Hälsoloppet, I MÅL !

Det faller regn från en mörk mörk himmel sjöng Magnus Lindberg i mina öron när jag gav mig ut på 1: kilometern. Jajamän det föll så fint från den mörka himmlen, men solen tittade fram emellanåt
också.
Regnet rann, svetten rann och mascaran rann :-)
Det var ett jättebra arrangerat lopp med deltagare från Elitlöpare till småtjejer och killar som sprang.
Även stavgångare och rullstolsburna deltog.
Vi fick välja på 5 km eller 10 km.
Jag valde 5 km och var glad att jag tog mig runt joggandes hela tiden:-)
En annan RFL veteran och elitlöpare Catti Lindström kom i mål några minuter efter mig, men hon sprang 10 km- imponerande !
Här ser ni hur glada och nöjda vi är efter vår prestation.
Jag är glad att ha gjort en insats för Ronald Mc Donald Hus och är stolt över min lilla medalj !
Anette Ljungqvist


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar